11/04/2024

De Badeendrace in Maarssen wordt weer gehouden op Koningsdag 27 april in de Vecht langs de Herengracht bij de Evert Stokbrug. De deelnamekosten zijn € 2,50 per badeend. 5 stuks kosten € 10.

De eenden zullen om 14.15 uur te water worden gelaten. Voor de eenden die de finish als eerste passeren, zijn mooie prijzen beschikbaar. De hoofdprijzen zijn een Philips 43 inch LED TV, Samsung Galaxy Watch 6, Apple AirPods, PocketBook Ereader en JBL Flip Essential Speaker. Het volledige prijzenpakket wordt bekend gemaakt op www.badeendrace.nl. Winnaars ontvangen hun prijs direct (indien aanwezig) of worden gebeld / gemaild na de race.

Dit jaar wil Lions Club Maarssen met de opbrengst de Scouting Jan Campert Groep steunen met de isolatie en verduurzaming van het clubhuis ‘De Walderick’ en de vernieuwing van de dektenten voor de boten van de waterscouts.

Kortom: doe mee, zorg ervoor dat op Koningsdag de Vecht eventjes geel ziet van de eenden en maak daarmee ook mooie projecten van de Jan Campert Groep mogelijk!

Meedoen kan direct op: https://maarssen.badeendrace.nl/ideal of scan: