Ieder jaar verhuren we onze 3000 badeenden 10 tot 15 keer. De opbrenst hiervan gebruiken we voor onze sponsorprojecten. We bieden onze huurders verschillende opties:

• Het totaalpakket: de huur van de badeenden met ondersteunende software voor onder meer een geautomatiseerde bestelprocedure, iDeal betalingen en automatische emailbevestiging met eendnummers.
  • Alleen de verhuur van de badeenden.
  • Alleen de verhuur van de software (in combinatie met de huur van eenden van een andere partij, bijvoorbeeld wanneer onze eenden al verhuurd zijn)

In het verleden hebben we de badeenden aan allerlei partijen verhuurd, niet alleen Lions & Rotary clubs maar bijvoorbeeld ook aan The Ocean Cleanup voor een demo. Natuurlijk delen we ook graag onze ervaring met het organiseren van Badeendraces, bijvoorbeeld met een draaiboek of tips & tricks.

Zie hier meer informatie met de kalender wanneer de eenden al verhuurd zijn, en informatie over de verhuurmogelijkheden. Informeer ook zeker naar de extra mogelijkheden met betrekking tot grote sponsoreenden.